...Tak tohle je model COBRA pana Hořavy....krása co?

...takhle jsem Cobru viděl já,když jsem dostal plán....

....už se těším jak se Cobra ponese vzduchem...

...a ted je to ve fázi,kostra,dodělávky,broušení a chystání na potah.....


![falcon19v-maly[1]](http://zvolstimodelari.pise.cz/img/260100.jpg)
Kdo by jste si chtěl postavit takový to krásný model Falcona ,tak tady je návod :
Ještě jeden motor Anderson Spitfire aneb dopis,který potěší.......

Ahoj Jindro,
dík za prezentaci Láďova modelu. Láďa je koumák a s motory to umí. Pokud budu dostatečně rychlý, tak budeme létat se stejnými modely a motory dva. Já bohužel zatím nejsem tak daleko jako Láďa. Motor jsem ještě neuvedl do chodu, ale zdá se mi v perfektním stavu,neb kompresi má vynikající,přerušovač funguje... Budu mít však variantu jen "plný knedlík" a po 35 vteřinách stop.Také použiji klasický potah, takže vizuálně se budeme lišit. Pokud to stihnu,tak s tím poletím na Slovensku OTMR B místo Texaca, kde pravidla tak "opravili" tak, že je celá soutěž o náhodě, nikoliv o vyrovnaných výkonech a připravenosti. Jinak bych letěl ještě OTMR A s Antaresem a Coronetem - pokud ho zalétám. Přikládám snímky pro zajímavost.
Karel Slupský
Od 17.- 22.6.2012 sa na letisku Slávnica uskutoční jubilejný X. ročník Majstrovstiev Európy RC historických modelov. Akciu usporiada Klub priateľov historických modelov a motorov SAM Slovak Republic ( http://www.sam119.sk/ ) v spolupráci s klubom RMK Dubnica nad Váhom. Podujatie pod nádherným pahorkom Vršatca sľubuje početnú účasť pretekárov z12 krajín Európy, z USA a Austrálie. No a na toto mistrovství míří i modeláři s Čech.Jedním z nich je i pan Ladislav Kulhavý z Berouna,který staví pro Mistrovství Evropy zbrusu nový model POWERHAUS,konstrukce Sal Taibiho z roku 1939 a rozpětí 2134mm a pohon bude obstarávat originál benzínový motor Anderson Spitfire z roku 1947.
![logo_10[1]](http://zvolstimodelari.pise.cz/img/259440.jpg)
...pohled na dějiště ME - letiště Slávnica.......
![letisko_slavnica[1]](http://zvolstimodelari.pise.cz/img/259441.jpg)
....takhle jsem viděl já v roce 2010 motor Anderson Spitfire ( 8 000 otáček za minutu !! ) a když byl v chodu tak jsem šel do uctivé vzdálenosti ze strachu ,že to poleti i se stolem ...

....a takhle je v modelu Powerhouse.....

....za povšimnutí stojí úprava pro regulaci otáček motoru.....

....Láďa je koumák a pan modelář .........já bych s těch hejblat zblbnul....

...a taky umí Láďa hezky pájet že?.....

....model POWERHAUS,konstrukce Sal Taibiho z roku 1939 a rozpětí 2134mm....

...čistá celobalzová stavba....

....nádheně provedený zadek modelu,až na ty bowdeny,já bych to řešil asi převody v trupu....

...tohle bude létat nádherně,je to lehounká stavba už od pohledu...

...v detailu je vidět ,že balza je vybíraná....

....motor bude v modelu skvostem,to si fotografové na ME užijou.....

...krása co???....


....mikrospínač na vypínání zapalování ovládaný servem - motor může být při soutěžním letu v chodu pouze 35 vteřin....
